PRZESZCZEP TKANKI TŁUSZCZOWEJ

Przeszczep tkanki tłuszczowej to nie sposób na odchudzenie się ale na wymodelowaniu sylwetki. Dodaniu krągłości tam gdzie jest to wskazane a usuniecie boczków, fałdek i oponek z tych miejsc, gdzie nie powinny być. Zabieg odessania tkanki tłuszczowej pięknie modeluję i daje kształty jakie, można tylko uzyskać po ciężkim treningu i to po wielomiesięcznym.

U kobiet najczęściej odsysanymi miejscami są:

• brzuch
  • biodra
  • kolana
  • talia
  • ramiona
  • podbródek

U mężczyzn odsysane miejsca to:

• brzuch
  • klatka piersiowa

Przeszczep tkanki tłuszczowej ma na celu skorygowanie sylwetki, nadanie jej pięknych kształtów, wymodelowanie jej poprzez odsysanie tkanki tłuszczowej w miejscach, gdzie jest jej za dużo a przeszczepienie w miejsca płaskie, gdzie potrzebne jest nadanie odpowiednich krągłości. Jest to zabieg skierowany nie tylko dla kobiet ale, również dla mężczyzn.

Na konsultacji lekarz zbada i opisze cały planowany zabieg, miejsca operowane przed zabiegiem zostaną oznaczone na ciele pacjenta. Należy w dniu zabiegu, być na czczo, przynajmniej 4 tygodnie przed zabiegiem należy zaprzestać palenia tytoniu.

• cukrzyca
  • choroby układu krążenia
  • zaburzenia krążenia krwi
  • nieustabilizowane choroby immunologiczne

W znieczuleniu  ogólnym potrzebne są badania:

• badanie na czas krzepnięcia krwi

W znieczuleniu miejscowym, potrzebne są badania:

Zabieg jest przeprowadzany w znieczuleniu ogólnym i miejscowym.

Czas trwania zabiegu, uzależnione jest od obszaru miejsc odsysanych, ale przeważnie trwa to od 2 – 3 godzin.

Zaraz po zabiegu mogą wystąpić obrzęki, zasinienia, zaczerwienienia, które ustąpią po kilku tygodniach. Pacjent ma założony opatrunek uciskowy lub specjalne ubranie uciskające , które ma za zadanie obkurczanie się skóry. Takie ubranie pacjent nosi prze 24 godzin około 3 tygodni. Następnie 2 tygodnie ale tylko przez pół dnia. Szwy ściągane są po około 7 dniach. Ból, który towarzyszy po zabiegu, ustępuje po środkach przeciwbólowych.

Na pełny efekt należy poczekać do 3 miesięcy. Należy codziennie masować miejsce  po zabiegu, nie wolno uprawiać sportu przez 4 tygodnie po zabiegu. Po zabiegu należy unikać opalania się, zmienić sposób odżywiania się, pić dużo wody w przeciwnym razie efekty zabiegu będą zniweczone a organizm odłoży tłuszcz w innym miejscu np. na karku.

• zator tętnicy płucnej
  • zator tłuszczowy
  • zakrzep

W klinice pacjent zostaję przynajmniej  1 dobę, absencja trwa około 7 dni.

Ostateczny efekt zabiegu pacjent może zobaczyć po około 3 miesiącach. Przeszczep tkanki tłuszczowej zdecydowanie zaciera ślady starzenia się na twarzy, ciało poprzednio zdeformowane po zabiegu jest jędrne, pięknie zaznaczone są kształty, małe piersi zyskują na krągłości, usta są bardziej wydatne.