PLASTYKA SZYI

Zabieg polega na naciągnięciu luźnej, wiotkiej skóry. Po oddzieleniu odpowiedniej ilości skóry od podłoża ściąga się, ją do środka i ku górze, a nadmiar odcina. Pozwala to na wygładzenie zarysu samej szyi, ale nie zmienia wyglądu podbródka i innych części twarzy.

Plastyka szyi ma na celu odmłodzenie skóry szyi, usunięcie jej nadmiaru. Szyja jest bardzo widoczna i dlatego efekt operacji cieszy każdą pacjentkę.

Pacjent musi wykonać wszystkie badania zlecone przez lekarza, 2 tygodnie przed i 2 tygodnie po należy zaprzestać palenia tytoniu, nie wolno również brać leki zaburzające krzepliwość krwi. Pacjent powinien być zdrowy, bez żadnych infekcji i stanów zapalnych.

– nadciśnienie

– choroby serca

– ropne zapalenie skóry twarzy

– niedokrwistość

• Antygen HBS, HCV, HIV

Zabieg przeprowadza się w znieczuleniu ogólnym.

Czas trwania zabiegu to około 1,5 godziny. Wszystko zależy, również od tego czy zabieg nie jest połączony z innym zabiegiem.

Opatrunek usuwany jest po około 10 dniach, po 2 tygodniach już widać efekt, ale na całkowity trzeba poczekać 1 miesiąc.

Należy unikać wysiłku i gwałtownych ruchów, normalny wygląd szyi można zauważyć po około 2 tygodniach. Ostateczny efekt końcowy widoczny jest po miesiącu od zabiegu.

Pobyt w klinice trwa  1 dobę, a absencja około 14 dni.

Pierwsze efekty zabiegu są widoczne po około 2 tygodniach, całkowity efekt widać po miesiącu. Efekt zabiegu jest spektakularny, bardzo widoczny, odmładzający. Emocjonalnie pacjentka jest o wiele silniejsza, jej samopoczucie i akceptacja własnego ciała jest ogromna.