POWIĘKSZENIE POLICZKÓW

Powiększenie policzków  to zabieg skierowany do kobiet, u których wyniosłości jarzmowe (policzki), są słabo uwypuklone, najprościej mówiąc są płaskie. Z wiekiem, również twarz się zmienia i dlatego powiększanie policzków to super zabieg, by przywrócić prawidłowe proporcje twarzy.

Szczegóły dotyczące przeprowadzenia zabiegu, konieczność zrobienia dodatkowych badań, przeciwwskazania, możliwe powikłania są omawiane podczas konsultacji lekarskiej. Na 6 godzin przed zabiegiem, należy być na czczo. Na 3 dni przed zabiegiem nie wolno zażywać aspiryny.

Stany zapalne skóry, trądzik, opryszczka, ciąża, okres karmienia piersią, epilepsja, choroby immunologiczne, uczulenie na kwas hialuronowy, podatność na przerost blizn.

BADANIA DO ZABIEG

W znieczuleniu miejscowym potrzebne są badania:

W znieczuleniu ogólnym potrzebne są badania:

Do tego zabiegu stosuje się znieczulenie miejscowe lub ogólne.

Zabieg trwa 20-40 min (w przypadku zastosowania kwasu hialuronowego krócej, przy przeszczepie tkanki tłuszczowej – dłużej) i nie jest trudny do wykonania dla wykwalifikowanego chirurga plastycznego.

Zaraz po zabiegu, może wystąpić lekki obrzęk, zaczerwienienie, bolesność, którą można skorygować środkami przeciwbólowymi.

Do dwóch tygodni po zabiegu pacjentka powinna unikać niskich temperatur, silnych promieni słonecznych oraz sauny i solarium.

Po zabiegu niezwykle rzadko występują powikłania.

Pobyt w klinice nie jest potrzebny, już po zabiegu pacjentka może przykryć miejsce iniekcji makijażem, który pozwoli normalnie funkcjonować.

Efekt zabiegu jest natychmiastowy, pacjentka od razu zauważy efekty. Pięknie uniesione policzki, twarz odmłodzona.